onsdag, december 29, 2010

The one when Lotta bought a train ticket..

En väldigt konstig grej hände nyss. Jag var på sj.se och skulle köpa mig en tågbiljett till Örebro. Jag är ju inte jätteovan vid att köpa tågbiljetter. Men denna gång skulle jag inte ha någon återresa! Jag ska bara på ett håll. Till Örebro. Och inte tillbaka. Hm. Konstigt.

Men det är med spänning jag ser fram emot att få komma till en ny stad och att börja plugga på universitetet! Gaah! Det är ju nästan lite smågalet! Är jag redo för detta? Ja, det är jag.

Så, den 12 januari beger jag mig norrut och lämnar Skåneland..

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas att du får det bra i Örebro. Vi kommer att sakna dig rejält. Men nu får vi ytterligare en anledning till att besöka denna härliga stad.

Kram från Andreas, Cilla, Hilding å Edvin.