onsdag, december 30, 2009

Ett nytt år nalkas..

Jag har blivit ganska dålig på att blogga känner jag.. Men här kommer i alla fall det sista blogginlägget för detta året.

År 2009 var året då:
- jag sökte PMU-bidraget (vilket kommer utföras nästa år).
- jag jobbade som timmis i hemtjänsten.
- jag blev blodgivare.
- vi hade den första vita julen på många år.
- jag fyllde 22 år.
- jag skaffade glasögon.
- jag åkte på en Sverigeresa.

År 2010 blir året då jag:
- åker till Kenya som PMU-praktikant.
- söker in till högskolan.
- fyller 23 den 23:e :)
- ska lösa Rubiks kub!

3 kommentarer:

Pei sa...

Låter som du haft en ganska bra år? 2010 kommer säkert bli ännu bättre!!! Gott nytt år Lotta! Kram

Bex sa...

du glömde även skriva:
2009 var året då:
Jag gjorde min sista termin som teamare
jag jobbade som ungdomsledare i min församling
åkte på sverigeresa
Var på eveckan och bodde i en afrikainspirerad lägenhet
gjort en fotobok
osv. du har ju gjort så mycket

Marleen sa...

För oss i Sverige är det inget kul att du åker iväg sen på våren, men för dig kommer det bli skitkul! :P Jag kommer sakna dig! :/ Btw, jag la upp en bild på dig från nyårsfesten :)