onsdag, oktober 28, 2009

Om fyra månader är jag där!

Nu börjar alla förberedelserna och jag vet inte vart jag ska börja! Måste fixa med vaccinationer, malariaprofylax, visum, boka flygbiljett(!), och lära mig allt jag kan om Nairobi och Kenya.
Det är lite konstigt när folk pratar om våren och säger att ja, men vi ska göra det och det i mars eller april eller maj osv, men jag är inte här då! Jag kommer missa de årliga händelserna: Gyllebo med familjen, studenten (inte för att jag tror jag känner nån som tar iofs..) Nyhem, midsommar.. Men, det gör ingenting! För jag ska åka till Afrika! Trallalallala!

4 kommentarer:

Pei sa...

Åhh så spännande!! Hur länge kommer du vara borta?

noomie sa...

Safi, Lotta!

Familjen Wittesjö sa...

Min galna tok-Lotta! Gissa att vi kommer sakna dig.
Men vi är så glada för din skull!

Charlotta sa...

Jajemensan! Ska vara där i sju månader :)