onsdag, juli 08, 2009

En onsdag mitt i sommaren.

Jag har börjat lyssna en hel del på Maia Hirasawa. Hon gör mysig musik.
Idag fyller min systerson William år. Han fyller 8, den 8:e :) Hans bror, Simon, fyllde förra månaden 6, den 6:e :) Och nästa år fyller jag 23 den 23:e (mars). Sånt tycker jag är lite komsikt.
Imorn blir det nog en sväng till Hästvedamarknad. Lite kul att strosa runt där tycker jag. Osså måste man ju köpa bigarråer och kanske hittar man en ny sjal (Mamma tvätta ju sönder min förra). Förhoppningsvis kommer kanske min kära vän Mia och ännu mer kanske, min andra kära vän Frida, hit imorgon en swäng. Det tycker jag hade varit redigt roligt!
Vidare ser jag fram emot fredag. Då vi tänkt grilla med ungdomsgruppen :) Jag hoppas verkligen att folket kan komma!
Nu ska jag göra vid mig för att åka på kalas.

2 kommentarer:

Skimrande sa...

Jag kommer! Kaaanske tar med en kompis också...

Pei sa...

Hej lottis! Jo jag ska läsa två kurser, en på 30p och en på 7,5, så det blir 125%... om allt ordnar sig med VHS då det vill säga. Kurserna jag sökt är Idé och lärdomshistoria och Socialantropologi. Ska bli riktigt spännande =) vad gör du till höst?