tisdag, februari 10, 2009

Längtan om Afrika

Att jag brinner för Afrika hoppas jag inte att ska ha undgått någon av er som känner mig. Annars vill jag säga det nu. JAG LÄNGTAR TILL AFRIKA! Idag har jag meljat en qwinna på PMU! Åhh, det känns så spännande! Tänk om jag verkligen befinner mig i Afrika om ett år!? Det pirrar i hela magen på mig. Känner mig nästan kär! :)
.
Vad drömmer du om? Måste citera Marcus Ardenfors: "Vad gör du för att förverkliga din längtan?" Mm, jag tror att vi ofta sitter här på våra lata rumpor och hoppas på att nåt ska hända snart. Men om vi inte gör nåt så lär det inte hända nåt heller! Sanningens dag. Nä, jag menar dagens sanning :)

3 kommentarer:

Pei sa...

Det är sant, man måste ta saken i sina egna händer (efter att ha kommit överens med Gud då förståss), målen och drömmar uppfyller inte sig själva. Hoppas verkligen att du kommer iväg till Afrika snart! Vart vill du åka denna gång?

Jens Charlieson sa...

Ååhhh, Afrika!!
Siktar på centrala Tanzania om ett halvår... håll tummarna!

cucca sa...

Du är en hjältinna i Guds rike Lotta! Forstätt våga framåt! Jag tror på dig!!

Ordföranden i din supporterklubb!!