tisdag, maj 13, 2008

Hur ljuvligt är inte doften av nyklippt gräs? Jag blir helt salig! - Så tänkte jag för nån vecka sen när man för de första gångerna efter en lång vinter åter igen får känna denna härliga sommardoft. Men ikväll påväg hem från Jenny kände jag ändå doften som nog slår alla vårdofter! Syrén! Vad är mer sommaravslutningar än denna härliga blomdoft!? Liljekonvalj är ju heller inte helt fel. Eller vad säger ni, grabbar? :P Hehe, lite internt skämt efter kvällens undersöknngar som Jenny, Emka och jag gjorde :)
Jag älskar denna tid!

1 kommentar:

Familjen Wittesjö sa...

Och jag håller med fullständigt!
Jag dök också in med huvudet i en syrénbuske igår och blev alldeles salig av doften. Hoppas bara liljekonvaljerna inte är överblommade till mors dag och syrénen till skolavslutningen...