tisdag, juni 25, 2013

The one with the uppdatering..

Jag har verkligen blivit askass på att uppdatera min blogg. Så det är väl på tiden att göra ett inlägg. Så, vad har hänt sen sist? Det största som hänt är att jag och Andreas förlovat oss! Bröllopsplanerna är i full gång och idag är det 46 dagar kvar!

Staplar upp annat som hänt:

  • Sommarjobb som uska på USÖ. 
  • Flyttat till en ny lägenhet som kommer bli mitt och Andreas gemensamma hem. 
  • En helg spenderades i Skåne, men bla konsert med Jimmy Needham. 
  • Midsommar spenderades på Nyhem då man träffade trevligt folk och gick på bra möten och en konsert med Terese Fredenwall.
  • Ullaredsshopping.
  • Färdig med allt som har med skola och plugg och göra fram till och med termin 4. Så till hösten kan jag fokusera helt på termin 5. Känns så skönt! Speciellt att KTC är avklarat!
Jag nämnde att jag varit på konsert med Terese Fredenwall. Hon är en riktigt bra musiker med bra budskap och hjärtat på rätta stället. Kan varmt rekommenderas att lyssna på! Hon är verkligen en bra förebild.
 

"It is as, it is as simple as this. I'm going to heaven and you're welcome to come with me."
"And I'm on my way to a better place and it's not by foot. It is by grace."


Också en länk till en av Jimmy Needham's låtar. 





1 kommentar:

Unknown sa...

I did NOT know att du har en blogg! Fett nice! (hälsningar den desperata ammande mamman som fördriver den tidvis dryga amningen med att läsa bloggar...)