torsdag, september 13, 2012

The one with the very lonely Lotta..

Inatt kl 2 åkte han iväg och lämnade mig alldeles ensam kvar.. Och jag är grymt patetisk som tycker att det är jobbigt, fast att han bara är borta i fyra dagar. Men det är nog inte mest längden på tid som är jobbig, utan mer längden på avstånd.. Men men, det kan väl vara nyttigt att vara ifrån varandra lite ibland också kanske? 

En hel sommar har gått sen jag skrev sist. En alldeles fantastiskt underbar sommar då jag inte behövt tänka på plugget alls! Snacka om att bäva för att börja plugga igen.. Men nu känns det helt OK ändå. Och på måndag börjar praktiken, vilket ska bli spännande. 

Så, vad har hänt sen sist?
- Jag har sprungit Vårruset (Förbättrade med 30 sek iaf! Nöjd är jag med det eftersom jag knappt tränat..)
- Jag har blivit medlem i Pingstkyrkan Elim :)
- Jag har blivit med Iphone.
- Jag har varit på Öland, Skåne, Avesta, Ullared..
- Jag har jobbat och skänkt lite glädje (och irritation?) till gamlingar i hemvården.
- Jag har varit på tre bröllop!
- Jag har börjat FJÄRDE terminen på Sjuksköterskeprogrammet och är väl då mer närmre slutet än början :)
- Jag har blivit mer och mer fånigt kär!

1 kommentar:

Anna-Maria sa...

Fina Lotta, saknar dig!