måndag, november 14, 2011

The one with my new phone.

Jag är så fantastiskt lättroad när det gäller att roa mig själv :) Jag har köpt en ny mobil o har inte riktigt lärt känna den än.. att skriva SMS går inte alltid som man tänkt. Har suttit o skrattat för mig själv, åt mig själv ett bra tag nu.
Tex: Jag skulle skriva såhär:
"Glömde säga att imorn har vi gemenskapskväll med Bönligan. Vi ska spela spel i allrummet här i 18-huset. Tack för ikväll. Kram"
Det blev:
"Glömde säga  att imorn har vi gemenskapskväll med Vänliga. Vi ska spela spel i soprummet här i 18-huset. Tack för ikväll. Kram"

2 kommentarer:

Magret sa...

ha ha ,låTer nästan som din mamma nu:-)

marre sa...

Haha! Det är därför jag ibland funderar på att skaffa mig en mobil med svensk T9. Det kan bli en del roliga SMS om man inte tittar ordentligt! :D