onsdag, september 28, 2011

The one when I was not studying..

Jaha.. Tenta på fredag. Och vad gör Lotta då? Bloggar så klart! Allt för att inte plugga.. Skulle behöva en "personlig pisksnärtare" som satt bredvid mig och snärtade till mig för att jag inte pluggar.. Tvätta kan man ju också göra. Hm.. det finns plötsligt så mycket som behöver göras! Allt för att smita från plugget..

Jag trivs annars väldigt bra i Örebro. Jag har liksom hittat "mitt" Örebro. Och det känns bra. Och att ha en egen lägenhet är fantastiskt skönt!

Jag vill skriva nåt vettigt. Men jag har nog inte så mycket vettigt att säga.. Inte nu i alla fall.

2 kommentarer:

fille sa...

Lotta har upptäckt den så kallade "Tentaångesten", den psykologiska drivkraften bakom att alla stundlägenheter städas ordentligt 4 gånger om året.

Cilla sa...

Men Lotta då... Hade jag varit där hade jag allt nypt dig i örat lite!
Nåväl, hoppas att det gick bra idag.
Ha en go helg!
Kram