tisdag, november 09, 2010

Ett oväntat men efterlängtat paket.

Hur ofta får man två paket på posten? Heter man Charlotta Wittesjö så händer det inte varje dag, utom idag då. När jag gick ut och kollade i brevlådan idag var den helt full! Oj, vad mycket paket! Lyfte upp det första paketet, som var till mig. Det var väntat. Mina kenyafoton som jag skickat på framkallning. Den andra paketet, vad kunde det vara för nåt? Det var mitt efterlängtade födelsedagspaket som min familj skickade till mig i Kenya när jag skulle fira min 23:e födelsedag, den 23 mars, dvs för en sisådär nästan åtta månaders sen. Den kom aldrig fram när jag var i Kenya, men nästan varje gång vi skulle tömma postfacket fanns en liten förhoppning om att mitt födelsedagspaket skulle kommit fram. Det kom aldrig fram. Men nu kom det tillbaka till Sverige och jag fick mitt efterlängtade paket, helt oväntat.

3 kommentarer:

Chatarina sa...

Kul med överaskningar! Kan tänka mig att du fick riktig Kenya-feeling. Den som väntar på något gott...

Noomie sa...

Kul att de faktiskt sikar tillbaka paket oxå!

Magret sa...

Tänk att du fick ditt paket till sist!
Varit på villovägar i åtta månader!