onsdag, september 30, 2009

Lite tankar såhär lite mitt i början på natten..

Jag skriver inte så ofta här längre. Jag menar alltså skriverskriver. Tänker att det är väl ingen som bryr sig om att läsa det jag skriver. Sen har jag nog inte så mycket intressanta saker att skriva. Så nu skriver jag bara för att jag ska och för att jag inte orkar gå och lägga mig.
Såg en film. En typ romantisk grej. Isch för sånt egentligen! Visst kan det var mysigt och kul att titta på det ibland, men det ger bara en sån skev bild av verkligheten. Hur ofta är det att folk blir kära och lever lyckliga i alla sina dar bara för att hon tappade sin sko och han plockade upp den och satte den på hennes fot? Och hur ofta är det inte att man nästan hoppas att tjejen i fråga ska ställa in sitt bröllop eller i värst fall till och med skilja sig bara för denne underbara mannen som är The Man of My Dreams... Usch!
Aja, jaja. Men så atte. Så kan det vara. Eller inte.
Om någon missat det så måste jag bara tala om att jag planerar att åka till Kenya till våren! Och det känns så galet att det verkar ju till och med bli av! Äntligen! Underbara Afrika.

2 kommentarer:

Pei sa...

Lotta jag läser dina inlägg! Varit lite rutin sedan Alterna ;) Så kul att du ska åka till Kenya!! Vad ska du göra där?

Familjen Wittesjö sa...

Och jag med!!