onsdag, juli 02, 2008

Uppdatering

Tänkte att det var dax att skriva ett inlägg. Har ju flyttat tillbaka till Skånebyn nu. Känns bra och än så länge har jag inte saknat Jönköping överdrivet mycket, även om det var lite jobbigt att lämna.
Ja, denna sommar jobbar jag typ hela tiden så det har inte hänt så mycket. Fast jag var på Nyhemsveckan och det var ju väldigt nice. Och sen ikväll sker det som jag väntat på i ett typ halvår!! NARNIA!! Wiiieee! Ska gå på premiären ikväll :)
Sen kan jag oxå berätta att till hösten ska jag fortsätt teama och gå tvåan :) Teama hemma i min hemförsamling! Det ska verkligen bli så spännande och kul! Gud leder. Steg för steg. Är helt säker på att det är Han som lett mig hit och lagt ner denna längtan och kärleken till lilla Skåneby och församlingen.
Måste bara också säga att jag gillar att jobba! Vickar i hemtjänsten för andra sommaren och trivs ruskigt bra :)

1 kommentar:

Pei sa...

Om du ändå är i skåne så får du ju komma å hälsa på! :D