tisdag, juni 26, 2007

Hemma i Skaune igen

Ja, då var Alternaåret över. Det är med sorg i hjärtat man lämnat Viebäck, Mossebo/Alternbo, Ögat och Lannafall. Men det har varit ett fantastiskt år, jobbigt ibland, men nog det bästa jag gjort.
-:-:-:-
Jag har ju inte direkt vatt nån flitig bloggare men nu ska det väl bli bättring. Denna veckan har jag iaf börjat jobba och det känns bra. Idag var jag och köpte en ny kamera! Wiiiee! En Canon EOS 350D! Osså har min stulna cykel, som vatt borta i 3 veckor, kommit tillbaks idag! Gud är god.
-:-:-:-
Ser med spänning fram emot hösten. Det blev inte riktigt som jag trodde för två månader sen.
-:-:-:-
"Lär mig att göra din vilja,
ty Du är min Gud.
Må Din gode ande
leda mig på jämn mark."
Ps. 143:10

1 kommentar:

Pei sa...

Ja! du bloggar igen =), grattis till din kamera och din cykel!